Så här får du hjälp!

Kanske är du intresserad av att installera fiber, kanske är det något som inte fungerar. Beroende på vad din fråga gäller ska du kontakta antingen din tjänsteleverantör eller oss på kundservice.

Vem ska jag kontakta i vilken fråga:

  1. Kontakta din tjänsteleverantör om du har frågor gällande dina tjänster, eller om du har tjänster som inte fungerar. Kontaktuppgifter till våra tjänsteleverantörer.
  2. Kontakta SalaNet kundservice om du vill göra en intresseanmälan.

Ring oss på 0224-41 40 00 eller besök oss i butiken, Bergsmansgatan 10 i Sala. Nedan hittar du en länk till vanliga frågor och svar samt ett informationsarkiv, kolla om du hittar den information du söker där.

Kontakta oss

    Intresseanmälan

    Observera att nedanstående formulär endast är avsett för intresseanmälningar. Din intresseanmälan kommer att skickas till Telia.

    Kontakta din tjänsteleverantör om du behöver göra en felanmälan.


    Vanliga frågor och svar
    Här kan du hitta svaren på de vanligaste frågor om din anslutning, fibernätet i allmänhet och mycket mer:  Vanliga frågor och svar.

    Informationsmaterial/arkiv